3 grudnia 2012

Liebster Awards 2

Zostałam ponownie nominowana i to trzy razy. Jestem bogiem xd
.
pytania od: http://one-direction-ziall.blogspot.com

1. Co robisz w wolnym czasie?
Well... Czytam książki, słucham rock'a, piszę opowiadania... Różnie
2. Jakie typy książek lubisz czytać?
Fantastyka, uwielbiam Sapkowskiego i Terry'ego Pratchett'a
3. Twoje marzenie?
Chciałabym, żeby ludzie przestali jeść zwierzęta
4. Mieszkasz w bloku czy w domu?
Haha, w kamienicy. Jestem hipsterem.
5. Za co " kochasz " swoją/swojego przyjaciółkę/przyjaciela?
Za bicie mnie o każdej porze dnia i nocy
6. Co chcesz na Święta?
Słuchawki które sb wypatrzyłam
7.Ulubiona piosenka?
Aktualnie chyba Holiday Green Day'a
8. Masz plakaty 1D w pokoju?
Chryste, nie. Nie mogłabym spać, plakaty zawsze się na mnie PATRZĄ.
9. Ulubione picie?
Nierozcieńczony syrop malinowy
10.  Masz zwierzaka?
Świnkę. Morską, oczywiście. Nazywa się Vickey, ma ksywkę Wikipedia i jest żulem stulecia.
11. Wierzysz w Koniec Świata?
Niekoniecznie. Chociaż zawsze chciałam przeżyć Apokalipsę. Taaak, psychiczne dziecko ze mnie

pytania od: cause-i-can-love-you-more-than-this

1. Myślisz że Larry jest prawdziwy ? 
 Niekoniecznie. Ale... kto wie?
2. Zmieniłabyś coś w swoim życiu?

Pewnie, wiele rzeczy.
3. Czego najbardziej nienawidzisz? 

Nienawidzę... Czego to ja nienawidzę? A, wiem. Szpinaku i pani od geografii.
4. Jak radzisz sobie ze złością?

Wcale. Nie mam w zwyczaju się złościć. Ostatni raz byłam zła kilka miesięcy temu,
5. Taniec czy muzyka? (dlaczego?)

Zdecydowanie muzyka. Lubię taniec, ale chujowo mi idzie.
6. Ulubiona potrawa.

Placki ziemniaczane z majonezem. Mnóóóstwo tłuszczu.
7. Jakich języków się uczysz?

Angielski, niemiecki.
8. Byłaś kiedyś zagranicą? 

Owszem, raz w Czechach, raz w Hiszpanii i dwa razy w Grecji.
9. Wybierasz się na koncert 1D w Niemczech?

Nie.
10. Czego najbardziej się boisz? 

Potwora pod łóżkiem. Serio. 11. Jaką szaloną rzecz chciałabyś zrobić przed śmiercią? 
Ja całe życie robię szalone rzeczy, więc nie muszę. 

pytania od: http://new-one-direction-story.blogspot.com/
  1. Jesteś optymistą czy pesymistą? Optymistą. Zdecydowanie optymistą
  2. Twoja mocna strona? Ironiczne poczucie humoru 0 jedyna broń przeciwko debilom tego świata i nauczycielom (co się nierzadko pokrywa)
  3. Jaka jest twoja ulubiona książka? O Królu. Mam takich z 20.
  4. Gdybyś mogła wybrać, w jakim kraju chciałabyś zamieszkać? Oczywiście w Anglii.
  5. Czego w sobie nie lubisz? Wzrostu i rumieńca.
  6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka? Holiday Green Day'a
  7. Masz jakieś hobby? Pisanie opowiadań
  8. Kim chciałabyś zostać w przyszłości? Pisarką
  9. Jaki był/jest twój ulubiony przedmiot w szkole? Polski
  10. Ulubiony kolor? Czarny.
  11. Jakiego języka obcego chciałabyś się nauczyć? Podszlifować angielski.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz