22 listopada 2012

Liebster Awards



Cóż, zostałam nominowana do Liebster Awards przez http://www.i-hate-you-and-love-you.blogspot.com/
za co bardzo dziękuję. Jak prawdopodobnie wiecie, odpowiada się na 11 pytań, potem typuje 11 blogów i im zadaje się pytania. Nominację przyznaje się za dobrze wykonaną robotę.
Pytania do mnie:

1.Jak zaczęła się twoja przygoda z One Direction? Jak ich poznałaś?
1D poznałam dzięki mojej przyjaciółce Marcie i na początku miałam do nich stosunek raczej krytyczny. Potem zmieniłam zdanie, aczkolwiek nadal (tutududum!) nie jestem Directioner i raczej nie zanosi się na to, żebym nią była. Podoba mi się wizerunek sceniczny chłopaków i co, to sobą prezentują. Jednakże podejrzewam, że spora część ich zachowań może być tym, co każą im robić menadżerowie. Zatem nie jaram się tym tak bardzo. (Chociaż przy ,,Kochamy was" się rozpłynęłam.) Poza tym ich muzyka jest w porządku, ale jakoś mnie specjalnie nie porywa. Wolę cięższe brzmienia. 

2. Czy wydarzyło się w twoim życiu coś takiego, że gdybyś mogła cofnęłabyś czas? Nie musisz wgłębiać się w szczegóły jak nie chcesz. 
Hm, wydarzyło się. Najchętniej wycięłabym swoją wakacyjną miłość (sprzed roku z kawałkiem) z życiorysu. Zachowywałam się idiotycznie.

3. Jaka według ciebie jest definicja przyjaźni?
Moim zdaniem przyjaźń to coś, czego nie da się zdefiniować. Aczkolwiek zauważyłam, że im lepsze przyjaciółki, tym bardziej są dla siebie okropne (ja i moje przyjaciółki w kółko się bijemy i obrażamy, ale nikt nie ma z tym problemu).

4.Czy gdyby twój partner nie akceptowałby twoich przyjaciół zerwałabyś z nimi kontakt? 
Well, nie mam partnera, więc nie jestem pewna. Ale raczej tak. Jeżeli nie lubiłby mojej paczki, to raczej nie potrafiłby się dobrze dogadać również ze mną.

5. Zima czy Lato? Czemu?
Jasne, że lato. Uwielbiam wakacje, słońce i spanie do późna. Lato oznacza kolonie (mniej lub bardziej imprezowe) i spotykania z przyjaciółkami all day all night.



6.Jak wyglądałby wymarzona randka?
Nie mam jakichś specjalnych wymagań. Chociaż... Mógłby być koncert Green Day'a. 



7.Jaki przedmiot według ciebie mógłby być wycofany ze szkoły?
Wychowanie do życia w rodzinie. Jest idiotyczne, u mnie w szkole gramy w gorące krzesła. Ewentualnie pani opowiada nam, jak to homoseksualne lobby jeżdżą na platformach i chcą nas wszystkich przecwelić (nooo, słowa przecwelić nie używa).



8.Czy uważasz się za osobę tolerancyjną?
Tak, jestem tolerancyjna. Nie mogę być inna, skoro sama chodzę w 20-dziurkowych glanach, noszę sznurówki na szyi i pieszczochę. Że o czapce z przyszytą koroną nie wspomnę.



9.Twoje marzenie?
Chciałabym, żeby ludzie przestali jeść zwierzęta. Sama jestem wegetarianką już z rok  i bardzo sobie chwalę tę dietę. 



10.Czego w sobie nie lubisz, a co uważasz za swój atut?
Hm. nie lubię w sobie rumieńca (w kółko robię się czerwona) i niemożności skupienia się na jednej rzeczy. Z swój atut uważam oczy i nieskrępowaną inwencję twórczą.

11.Z kim z osób nieżyjących chciałabyś się spotkać?
 Z John'em Lennon'em. Uwielbiam go, jest moim autorytetem - na tyle, na ile to możliwe. 



Moje pytania:
1.Czy uważasz, że jesteś ,,inna od innych"? Jeśli tak, to dlaczego?
2.Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim życiu, co by to było?
3.Wymarzone miasto, w którym chciałabyś mieszkać?
4.Grasz na czymś?
5.Co najbardziej denerwuje się u drugiej osoby?
6.W przyszłości stawiasz na stabilizację czy spełnianie marzeń?
7.Ukochane jedzenie?
8.Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
9.Ulubiony miesiąc?
10.Czy spotykasz się z nietolerancją z powody swoich poglądów?
11.Gwiazdka czy Wielkanoc?

Typuję blogi:
 http://one-shots-idmwia.blogspot.com/

http://beforeyouleavemetoday1d.blogspot.com/

just-know-that-i-will-remember-you.blog.onet.pl

http://becausetruelovecannothide.blogspot.com/







http://love-is-equal-to.blog.onet.pl

3 komentarze:

  1. Też zastanawiałam się czy nie przejść na taką dietę, ale mama nie pozwoliłaby mi raczej, bo i mięso jest potrzebne w odżywianiu. Po osiemnastce się zastanowię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyznajesz bardzo popularny pogląd, ale wbrew pozorom mięso wcale nie jest niezbędnym składnikiem diety, jeżeli tylko zastępujesz je odpowiednimi rzeczami. xd

      Usuń
  2. Hej chciałam Ci podziękować, że mnie nominowałaś i powiedzieć, że ja Cb również nominuję, szczegóły tu : http://one-direction-ziall.blogspot.com/
    Wpis przed rozdziałem

    OdpowiedzUsuń