13 września 2012

Odchodzę, przepraszam.

Cześć Wam! Tu Julia, żeby nie było. Chcę wam tylko powiedzieć, że rezygnuję z pisania bloga. Tego jak i mojego drugiego, o Larry'm i Niam'ie. Dlaczego? Po prostu nie mam czasu.. No i chcę wziąć się za naukę. Nie wiem, czy w ogóle Was to ochodzi, ale wolę poinformować Was o tym sama, niż żeby robiła to Paula. Nie wiem, co dalej z opowiadaniem. Nie wiem, czy druga autorka sama będzie je kontynuowała, czy może znajdzie kogoś do pomocy.. Trochę mi głupio, zostawiać to wszystko, ale mam nadzieję, że zrozumiecie, tak jak i Paula! ♥ Kocham was, chociaż dodałam tylko prolog i 1 rozdział, to miło mi było dla was pisać. :') Przepraszam.

2 komentarze:

  1. szkoda ze odchodzisz ale mam nadzieję że kiedyś wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda bo było naprawdę zajebiste:'( :-S :-( :( wróć szybko(jeżeli tylko chcesz=[)

    OdpowiedzUsuń